söndag 6 april 2008

Ericsson fyller 25!

Ja, nu är det ju så att man närmar sig 50 med stormsteg.
Bara att gilla läget.
Jag tillhör inte den skalan som fejkat blygsamt "inte önskar sig nånting".
Yeah right..
Jag står alltid förberedd med en önskelista.
Här är den i bilder.
Fyller visserligen inte år förrens den 11maj, men god framförhållning är A och O när man önskar sig presenter...


Presentkort i den underbara butiken Fridas gård
http://www.fridasgard.se/default.asp



Marianne westmans granada och picknick


Självgående dammsugare. (Tack för tipset Akiz!)

Porslin i Louise Adleborgs serie Swedish grace. (I frägerna äng, himmel, sand, snö och den gröna) Ett tips är att kolla på tradera..




Finns att finna på http://www.shopgadgetsandgizmos.com/products/section/146/



Roliga beatles-prylar

Skulle heller inte banga på presentkort på följande ställen:
-TopShop
-Hm
-Bokia
-Åhlens

Blir icke heller förbannad om jag får parfymen Envy me av Gucci

Så, nu har ni lite att bita i! :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

ja....det där uppläggningsfatet skulle ju vara lått fixat........hehehehehe.....

Wicke sa...

hahahah ja ge mig!!!! :P

Anonym sa...

Nu vet jag, soffpotatis!! Grattis i förskott, soffpotatis!

Wicke sa...

hahaha! You got me!!:D

Anonym sa...

hmmm... det var nån jävla släkting till hans farmor iaf, men jag minns inte riktigt historien... hahaha tur att jag har dig!