lördag 26 april 2008

Inköpen a.k.a. lönen


Klänning, Gina & Ljusgult linne, Åhlens


Midjekort kavaj (äntligen!) och väska, HM




Pang i bygget-box, Åhlens. Trosor, Eyemakeup-remover, HM
Bodybutter, dushcreme passionsfrukt, Bodyshop




Blondie-linne, HM & höga shorts, Åhlens


Klänning, Indiska & Väska, Glitter



På IKEA köpte jag bara bra-å-ha-saker, inte så roliga att fota, mest handdukar, ljus å sånt.
Men jag köpte faktiskt en bok också, Homestageing, kan komma väl till pass tänkte jag! :)

Lön igår -pank idag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

åhhhh vilken fin klänning från indiska,vill jag åxå ha!

Anonym sa...

fiiina grejjer... verkligen!!!
vilken pangbrud du blir i vår.

haha, jag har oxå skrivit om bra-att-ha-saker på ikea, och då har jag inte läst ditt inlägg förän idag, måndag.. konstigt att vi skriver så lika hehe