torsdag 10 april 2008

It's that time of the month..

Mens?
I WISH!
Nä, nu ska det betalas en sjuhelsikes massa räkningar.
Fan jag tyckte jag låg bra till den här månaden, men icke.
Det tillkom en liten oväntad utgift på en sisådär 3500..göttans..
Sen har jag ju mina nya brillor den här månaden också, några sköna lappar där med.
Ajajaj.
Plus elen, lite olika prenumerationer å annat smått å gott.

Snart är det löneförhandling på jobbet tack å lov, verkar som att vi kommer få lite höjning där iaf.
Kan sannerligen behövas om det ska fortsätta i den här stilen!
Är det ingen som tänker på att jag måste köpa kläder å skor också å väskor å prylar? Hänsynslösa jävlar... ;)

För övrigt en ganska hyfsad dag, förutom en släng av spänningshuvudvärk som aldrig riktigt bröt ut, sov en stund å knaprade lite piller å nu är den på väg bort. Thank God.

Målet är att betala räkningar då å byta påslakan innan Johnny Blundito kommer å kidnappar mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

I wish, har just dragits med mens i en månad till och från ska fan bli kul att betala lite räkningar bara jag slipper blöda och vara sur och känslig!

Anonym sa...

åhhh, vad trist med räkningar--- jag har nog oxå några nånstans...gahhhh