söndag 20 april 2008

Önskas: Nuvarande lägenhet, någon annanstans!

Satan så gutt väder det har bjudits på i helgen!
Igår var jag ute och gick av helt fri vilja, utan ett mål, i en timma - hör å häpna!
Jag som starkt är motståndare till all anstränging som inte har ett syfte.

Vidare har lägenhetsjakten påbörjats.
Lite märkligt att det finns så få lägenheter att få tag i här,
alla jävlar säger ju att dom vill här ifrån.
Antar att det är alla pensionärer som sitter på guldklimparna...Grr...
Hittade dock en som hafde varit perfekt, en tvåa, lite dyr kanske, men annars perfekt.
MEN, man fick inte ha hund eller katt.
Å det är ju det som är grejen. Jag måste ha med mig Sigge. Det är icke förhandlingsbart.
Vill ju hitta en lägenhet i ett till synes vanligt bostadshus (typ som jag har nu, men utan min pappa!) där Sigge kan vara ute om han vill.
Är det för mycket begärt?
Hör ni nått om en sådan lägenhet, please let me know!

Väntar på att Michaela ska höra av sig för en liten promenix med Lukas.
Tills dess, kaffe.
Adios.

1 kommentar:

Anonym sa...

ska hon flytta,!? mm lägenhet i hus är mysigare! ska hålla ögon och öron öppna! kram