onsdag 30 april 2008

Valborg med flyttkartonger

Usch vad det är jobbigt att packa ner saker!
Tycker att jag packar å packar, å det syns ändå ingen skillnad!

Fick nycklen idag, var å mätte lite å sådär.
Vet inte hur jag ska få till det riktigt.. Hade velat ha bokhyllan som nån form av avdelare till skrivbordet, men det verkar som att jag får slopa den idén:(

Känns som att jag skulle behöva 1022 st flyttlådor. En del grejer jag har är så pass stora att det bara får plats ett par stycken i varje låda.
Å alla böcker sen! Kan ju inte packa för många i varje kartong för då går botten ur.

Så, nog med mina flyttproblem.

Ska hinka i mig tonvis med kaffe så jag får upp energin igen.
Använder bloggen som ursäkt för att pausa lite, har verkligen inte tid för slacking egentligen..

Inga kommentarer: