tisdag 27 maj 2008

Nejnej dumsnut!

Varför kan jag inte gå in i någonslags varuhandel utan att köpa något?
Jag blir tokig! (och pank)
För en liten stund sen slog det mig att jag glömt att köpa cigg när jag handlade förut, så det var bara att cykla ner på stan igen.
"Jag tar videobutiken så jag inte blir frestad att köpa en massa annat" tänkte jag.
HAHA.
Tjena.
De hade såklart utförsäljning av gamla hyr-dvd:er....
Efter låååååång tids rotande bland diverse filmer så blev det Chapter 27 om mordet på John Lennon. Och lite chips. Sen när jag ska betala så visar det sig att de har slut på mina cigg! Jag brukar vanligtvis köpa två paket i stöten då de är relativt billiga, men nu fick jag nöja mig med ett paket malbro light, också det efter en lång stund velande. (Inte heller mitt andra alternativ LM fanns till städes)

Så det som skulle kostat 76kr blev....mer.

Inga kommentarer: