tisdag 29 juli 2008

Blod, svett och tårar

Fy fasen!
Svetten rinner å jag har mens.
Har nog aldrig känt mig så ofräsh.
Igår kom mitt nya modem, och naturligtvis börjar det åska igen så fort jag har kopplat in det!
Varför vill inte Gud, Tor eller vem det nu är som styr över vädrets makter att jag ska ha tv eller internet?
Men den här gången var jag snabb som fan att dra ur kontakten.
Det här modemet ska ni inte få ta ifrån mig!

Nåväl, det visade sig att det inte funkar som det ska ändå.
Får inte in kanal 1,2,3,4,5,6 eller några av tv4s kanaler.
Däremot kan jag se cnn, bbc, golf-kanalen och cartoon network (+en massa andra meningslösa sportkanaler).
Tack och lov för att jag även kan se disney channel, det är verkligen en livräddare.
Och internet funkar ju också.
Iaf stundvis.

Jag och teknik alltså..
Vi funkar verkligen inte ihop.
Det är någon form av hat-kärlek.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahahahahahaha!! gud, vad händer? Han e inte med dig iaf. snarare emot dig,,, gud alltså puss.