fredag 11 juli 2008

De senaste dagarna

I onsdags var min lilla pappa här och hjälpte mig att installera min diskmaskin. Sen tog vi en kopp te på verandan å snackade skit.

Och i torsdags var Michaela här å bjöd på polly-muffins, sen fick vi ett infall å drog till kvantum, köpte en engångsgrill å grillade korv. Efter måltiden slöt Fia P upp och hurtbullarna fick för sig att de skulle gå en powerwalk. Jag önskade dem en trevlig promenad och gick å la mig i soffan.

Och idag planerades det först picknick, men då det spöregnade så blev det supergod lunch (vegetarisk lasagne) hos Michaela istället. Efteråt bjöds det på kaffe, muffins å jordgubbar. Gubben på bilden var sinnessjukt stor tillika god. kan varit den godaste jordgubben jag någonsin ätit.


Lukas var pilsk och frustrerad, men ack så söt!:)

Inga kommentarer: