tisdag 22 juli 2008

Force of nature

Åskan har slagit ner i mitt modem (kombinerat reuter)!!
Detta innebär att jag inte har varken tv eller internet då allt ligger på bredbandet!
Så nu är jag åter igen tillbaka där jag surfar på grannens uppkoppling.
Och den suger ganska hårt, kan typ bara vara uppkopplad 6min i stöten.
Det exploderade verkligen i mitt sovrum!
Jag blev så satans rädd!!
Sen när jag skulle dammsuga så gick proppen, så all ström i hela lägenheten (Det funkar så i så här gamla hus) försvann och jag hade inga proppar kvar hemma.
Så jag fick ringa till lilla pappsen som är min vardagshjälte.

Jag ringde omedelbart till Telia och ville ha nya grejer, så det är på väg.
I det paketet jag har så skickar dom ett nytt modem kostnadsfritt om åskan slår ner, bra grej!
Men jag blir utan tv i två till tre dagar, och det är fan illa när man heter Wictoria Ericsson!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jädrars vilken otur du har gumman!
lilla vän hur ska det nu gå? hihi

Anonym sa...

hahahhaha....