onsdag 30 juli 2008

För att roa Akiz... ;)

Jag har nu suttit i telefonsamtal med telia i sammanlagt 30min.
Utan resultat.
Eller, resultatet blev väl att dom skickar mig en ny digitalbox kostnadsfritt.

Samtalssammanfattning:
Telia-snubbe: Nu har jag konsulterat med två av mina kolleger, varav en är extremt duktig på det här med digitalboxar, och ingen av oss förstår vad som är fel. Du och jag har testat allt vi kan göra och det hjälper inte. Ingen av oss här har någonsin varit med om något liknande. Du måste verkligen ha extrem otur, Du måste vara unik. Jag hoppas verkligen, verkligen att det löser sig för dig, och jag hoppas att den nya boxen kommer på fredag, hade jag kunnat leverera den till dig personligen så skulle jag göra det!

Stackarn verkade ha dåligt samvete för att han inte kunde hjälpa mig.

By the way, har fortfarande inget vatten och klockan är 20.03.
Utsikterna för vatten den 30:e juli: Ser mörkare och mörkare ut by the minute...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha, stackars dig... om jag vore dig skulle jag hålla mig inne för marken du går på verkar vara ond och full av otur. fast då du håller dig inne går vattenledningarna sönder. så min fråga är nu:
Vart ska wicke ta vägen???

hahaha...gumman, jag hoppas att det löser sig för dig... förlåt men det är faktiskt lite småkul allt detta. man KAN bara inte ha sån otur som du lyckas med.....

puss