söndag 24 augusti 2008

Tradera-luder

Jag älskar verkligen tradera.
Är totalt, innerligt besatt av det.
En del månader måste jag ha tradera-förbud, för jag kan inte bara gå in och titta, jag MÅSTE köpa.
I dagsläget har jag nog ca 30 saker på min minneslista.
Om man lägger saker på sin minneslista är det nästan som att shoppa.
Idag har jag suttit i säkert 5-6 timmar och kollat på massa saker och kläder, och om jag känner mig själv rätt så är jag inte klar på långa vägar...
Har precis gjort mig lite kaffe för att få upp energin igen.
Vill ju inte missa några gobitar bara för att hjärnan börjar sega nu.

En rolig grej med tradera är alla särskrivningar.
"En jätte fin tröja"
"As tuff klänning"
"oanvända under kläder"
"glittrig fest top"
Egentligen är det inte så roligt.
Mest irriterande.

Mitt shoppingbegär har vaknat igen efter en månads vila då jag varit galet pank.
Och i den här takten kommer jag nog bli galet pank den här månaden också...

Inga kommentarer: