onsdag 26 november 2008

Jag har blivit utmanad!

Minname har utmanat mig att skriva 7st fakta om mig själv.
Right on!
Klart jag nappar på det!

  1. Jag har smakat på Jonas Gardells köttbullemacka (det är ingen snuskig omskrivning) efter en av hans föreställningar
  2. Jag har alltid drömt om att få blommor skickade med bud till mig till jobbet
  3. När jag är full och vill spy tänker jag på hur många som har bajsat i toastolen jag ska spy i.
  4. När jag är bakis har jag enorm craving efter janssons frestelse
  5. En gång klöktes jag när jag hörde Celine Dion på radion
  6. Jag får blåmärken så fort man petar på mig
  7. Jag skulle välja Fredrik Wikingsson framför alla jävla Hollywood-snubbar

Så!

Jag skickar vidare utmaningen till....

Erica

Johanna

Akiz

Annie

Fia P

Fia S

och varför inte Robin?

Kör hårt!

Inga kommentarer: