torsdag 26 mars 2009

“Drive on. We'll sweep up the blood later!”


Nu blöder det snart ur varenda kroppsöppning på mig!
Jag har näsblod, det blöder från hasen och röda veckan är i antågande.
Släng hit lite järntabletter alla ni som är gravida! (För ni knaprar väl sånt?) Jag kommer dö av blodbrist!
Skulle jag ge mig på att raka benen nu så vore ju loppet kört. Har nog inte lyckats raka benen en enda gång i hela mitt liv utan att skära mig. Så jag låter bli. Vet iofs inte varför jag skulle raka benen nu när jag ligger sjuk, ensam och ynklig. Verkar ju synnerligen meningslöst.
Fan vad jag babblar. Intressant för er att veta vilka kroppsöppningar på Ericssonskan som blöder.
Men nu vet ni.
Ifall ni undrade.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Din lilla stackare där! jag skickar lite piller på direkten, men jag varnar för tråkiga bivärkningar!!!

Wicke sa...

Hmmm.... Tråkigare än att blöda till döds?