fredag 20 mars 2009

Fantastiska facebook..

De senaste dagarna när jag legat sjuk har jag haft som nöje att ta så många quiz som möjligt på facebook. Ett fantastiskt sätt att lära känna sig själv.
Jag har hittills fått reda på att:
  • om jag vore en blomma skulle jag varit en orkidé
  • låten som kommer spelas på min begravning är thanks for the memories av fall out boy
  • hade jag varit en filosof hade jag varit Friedrich Wilhelm Nietzsche
  • personen (karaktären) jag är mest lik i that 70' show är Donna
  • jag är en naughty girl
  • jag är attraherad av EMOs (!)
  • jag är mest lik Miranda i sex and the city
  • jag kommer dö 29:e februari 2016 (lite tidigare än vad jag räknat med)
  • min aura är röd
  • jag har något seriöst problem
  • jag kommer ha sex så länge jag orkar
  • om jag vore en 80-tals film hade jag varit dirty dancing
  • om jag var en sko skulle jag varit converse
  • jag är en hejdundrande älskarinna
Känns som att jag har besperat mig en maaaaassa soulsearching.
Nu vet jag precis vem jag är.
Tack facebook, tack.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så lite så ...

Anonym sa...

hej hej...tak så mkt för allt! Ja mkt spännade framöver:) Ta hand om dej

Niklas sa...

Och för dessa fantastiska personanalyser har du gett tillstånd till vilka-det-nu-är som skapat quizarna att komma åt all personlig info om dig. Sålt din själ till djävulen lite väl billigt?

Wicke sa...

Facebook: tack

Sara: och du får ta hand om hela lilla familjen!! ;)

Niklas: Inte mkt att spara på, som jag brukar säga.

Anonym sa...

att du var mest lik miranda behövdes ju inget quiz för att lista ut.... ;o)
(vad är det jag alltid har sagt)

puss till sjuklingen !