söndag 19 april 2009

Nationalromantik och lite svett

Idag fyllde min kära faster år, så med ett stulet (förlåt pappa) digestivekex i magen så begav jag mig med express-skjutsen Fia till Kaxgärde för lite risdragning och allmänt fix.
(Tack snälla Fia för skjutsen!!)
Det var en urmysig dag med massa god mat (suverän gratäng med potatis och rökt rådjur) och en jävla massa svett.
Underbart att vara ute på landet och dra sitt strå till den Ericssonska satcken! :)
(härefter förljer en kolossal mängd med bilder på dagen)

Erica

Gunnel

Tina



Gunnel & Erica

Erica



Erica

Svett på ryggen och jag



Niklas, Erica, Tina och Moa

Tina & Calle

Jag

Tina & Erica
Ida

Ingemar & Gunnel

Ingvar

Jag & Erica

2 kommentarer:

johanna sa...

va mysigt ni hade det! hur går det med håret, tröttnat än ;)
puss

Wicke sa...

Tröttnat på håret? är du galen tös?!;)