söndag 20 december 2009

Julen står för dörren

Det ger mig stor glädje att kunna meddela att jag nu återvänt till de levandes värld. De senaste veckorna (den sista i synnerhet) har handlat uteslutande om plugg. Nästa termin ska jag förbjuda mig själv att hamna såhär mycket efter i en kurs. (You red it here first)
Men jag är iallafall riktigt nöjd med vad jag har åstadkommit. Iallafall om man tänker på att min studieteknik är lite rostig, om det nu har funnits någon nångång..
Resultaten har blivit:
Filosiofi A - VG
Psykologi B - VG
Svenska B - MVG (!)
Konsumentkunskap - ?
Socialt behandlingsarbete - ?
(De sista två ämnena har inte blivit betygsatta än.)
Så ja, det känns bra :)
Julen börjar närma sig också, eller ja, den är väl redan här, märkte inte ens när den kom typ :D
Och lugnet börjar faktiskt infinna sig hos mig nu, och det känns riktigt riktigt skönt!

Inga kommentarer: