tisdag 16 februari 2010

Imorrn är det klippt!




Imorgon ska jag äntligen klippa mig!
Det känns nästan lite nervöst, minns inte en när jag klippte mig senast.
Är rädd för att frisören kommer nita mig för att jag klipper mig så sällan.
Att säga att topparna är slitna är en klar underdrift, och säger jag "Klipp det
som är slitet" kommer jag väl ut därifrån och ser ut som Demi Moore i "G.I. Jane".

Jag tror att det även får bli lite lugg denna gången.
Som på dessa två bilderna typ.
Är lite less på mittbenan nu, men den kommer med allra största
sannolikhet komma tillbaka.
Dessutom har jag på senare tid varit sugen på brunt hår med...
Men då blir det väl ett jävla liv.
Plus att jag säkert kommer ångra mig.
Men ha i åtanke att jag har haft samma blonda färg i snart 27 år!
Japp, you heard me.
Jag har aldrig färgat mitt hår. Galet.
Jag har tonat det ljusare en gång. Det är allt.
(Om man bortser från blå/röda/svarta slingor under högstadiet. Men det gills inte, det hörde liksom till den tiden.)
Hur som helst, jag är riktigt pepp på en klippning iallafall! :)

7 kommentarer:

erica sa...

hihihihi....ja,färga själv har väl inte varit din starka sida precis ;o)
Men det skulle vara spännande att se dig i brunt hår,kör hårt !!!

Wicke sa...

Men jag är livrädd för att inte kunna få tillbaka min orginalfärg sen.. Pratade med frissan om det, och hon sa att eftersom jag inte har färgat det någon gång så skulle mitt hår suga åt sig t.o.m. en toning som fan.. Hua, skitläskigt ju! Men jag är lite sugen... Plus att jag kommer bli ännu blekare då. Kommer ju för fan se blå ut :D

erica sa...

Fast jag tror inte du kommer se blekare ut i det.När man är blond som vi och blek,så går ju allt ton i ton,och man se ännu blekare ut.
Att bli mörk skulle ge lite kontrast.

Ester hälsa !

johanna sa...

hur blev det då??? så nyfiken. puss gums

johanna sa...

hoppas allt är bra!!!

Wicke sa...

Min kamera har ballat ut :( Inget ovanligt när det gäller mig tyvärr :D
Med mig är det bra tack! Saker och ting börjar ljusna lite ;)
Puss!!

Wicke sa...

Erica: Jo, en kontrast som heter duga! ;D Nämen, det beror nog lite på vilken nyans man väljer. Men det får nog vänta lite tror jag. Vill vara ljus till sommaren ju.
Och pussa på min lilla gudkisse och hälsa tillbaka ;)
Puss