måndag 22 februari 2010

Typ så var det.

Hade ställt klockan i ottan, t.o.m. sovit på soffan, för att inte missa hockeyn idag på morgonen.
Vaknade en halvtimme innan klockan ringde för att jag frös och för att katten skrek.
(Tror att han har hamnat i någon form av pubertet/trotsålder)
Sen sker en serie av händelser, men det går iaf ut på att min kropp med dess
sjukdomar anser att vi inte har sovit färdigt än.
Jag ser första målet som i en dimma,
sen har jag tydligen somnat.
Vaknade vid halv tolv igen.
Då var matchen slut.
Jätteslut.
Fan.

2 kommentarer:

erica sa...

Gå upp tidigt för hocky.........du är inte klok Madicken ;o9

Wicke sa...

Haha jag vet! Vem hade kunat ana! ;)
Märkligt att det är helt omöjligt att stiga upp när man ska till skolan, men betydligt lättare när det gäller hockey.. :P