tisdag 30 mars 2010

Slagorden som mest blev en käftsmäll.

Efter nyår försökte jag som bekant finslipa lite på mina nyårslöften.
Det gick sådär.
Istället kom jag och Charly fram till varsin fras som skulle ta oss genom 2010.
Min var: Det är faAn inte okej!
Och Charlys var: Det funkar fan inte så!
~
Jag kan inte svara för Charlotte, men för mig har det gått käpprätt åt helvete med det. Om något så har det väl isåfall utvecklats till "Det är faAn inte okej, men jag står väl ut med det ändå för jag kan inte sätta gränser, mitt pucko."
~
Charly gjorde iofs det enda rätta. Hon hoppade. Och hennes fallskärm är på väg att veckla ut sig.
All cred to her!! I salute you babe!
~
Själv är jag för höjdrädd för att ens kliva upp i planet.
Så vad gör man?
Man borde sluta gnälla och tycka synd om sig själv.
Ingen annan kan ju ändra på situationen utom jag.
Men jag har mens,
så jag får gnälla.
Adjöken.

1 kommentar:

Charly sa...

Du är underbar oavsett om du följer slagorden jämt eller inte.. De är ju mer en riktlinje och inte en lag? Tack för all cred, den värmer verkligen!! <3