onsdag 31 mars 2010

Stulna frågor

Lovar du att vara ärlig? Efter bästa förmåga

Du heter: Victoria

Smeknamn: Wicke (iallafall om man förväntar sig att jag ska svara)

Låt som när du är ledsen sörjer till? Oj. Jag har många. "Den osynlige mannen" av Kent är den första jag tänker på.

Beroende av: Något så orginellt som kaffe och cigaretter. Samt mina vänner.

Vad tror folk om dig? Förmodligen att jag är en liten kaxig know-it-all

Stämmer det? Att jag vet allt? Ja.

Vad får du oftast komplimanger för? Utseendemässigt har det nog mest varit mina bröst den senaste tiden. Annars är det nog att jag är empatisk och omtänksam.

Vad säger du för att imponera på någon? Att jag är släkt med Vilhelm Moberg.

Hur imponerar man på dig? Allmänbildning, självdistans och humor.

Brukar du skratta för dig själv? Oja! Vi har mycket roligt ihop, jag och jag.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Vad glad jag blir! :)"

Var bor du? Nybro

Trivs du där? I nuläget är det en svår fråga. Men ja, jag älskar Nybro, det är väl mer min situation jag inte trivs med.

Äger du några converse ? Nej. Men ska snart (?) inhandlas

Sprit, cider, vin eller öl? Vin. Rött.

Brukar du bli för full? Nästan alltid :/

Vad har du för mobil operatör? Telia

Är du allergisk mot något? Kiwi och torrt gräs.

Har du haft sex idag? Nej

Hur svarar du i mobilen? "Ja hej det är Wicke!" eller "heellååå" om det är någon jag känner.

Vem ringde du senast? Ida

Vad sa den du senast pratade med i telefonen? "Vad ska du ha på dig imorgon?"

Antal timmar sömn inatt: 5 eller 6

Sov du ensam? Nej, Sigge sov med mig :)

Brukar du komma i tid? Nej. En av de få sakerna jag är konsekvent med :D Men det är aldrig min avsikt att vara sen.

När mår du bra? På våren.

När blev du fotad senast? Jaa... Hm... Det brukar ju vara jag som fotar.

Hur känner du dig nu? Alldeles för pigg för att sova samt sönderstressad.

Vanligaste färg på dina kläder? Oj, det vet jag inte. Brukar nog vara ganska bra på att variera mig.

Vad tycker du om fötter? Jag tycker att det är väldigt bra att dom finns. Men helst inte i mitt ansikte. Och rör du mina så dör du.

Vad saknar du? Pengar, inre lugn.

Hade du en bra kväll igår? Nej. Inte alls faktiskt.

Favoritdryck på morgonen: Mjölk.

Rakar du benen? Ja, hatar det, men självklart ja.

När brukar du oftast gå och lägga dig? Åt helvete för sent.

Är du blyg? Ibland.

Sysslar du med någon idrott? Inte nu längre. Spelade fotboll och en skvätt handboll.

Vill du hellre ha mail än brev? Brev tycker jag är jäkligt trevligt. Det vittnar om en helt annan ansträngning.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, men jag tror på stark attraktion vid första ögonkastet.

Har du spytt offentligt? Nej, jag tror faktiskt inte det.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? Ha sex såklart, för att jämföra liksom. Samt slå mig själv på pungen för att se om det gör så jävla ont.

Är du nöjd med ditt liv? Nej. Fast det kunde varit värre.

Är du bortskämd? Det beror väl på vad man menar med bortskämd.

Vad gör du i morgon? Går i skolan, sen klär jag ut mig till 60-talsbrud och festar loss med de bästa vännerna! :)

Vad är det värsta du vet? Folk utan självdistans och inskränkta personer.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Hm.. Räknas cigaretter till att slösa? Annars slösar jag inte. Eller ja, kaffe i skolan möjligtvis då.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Kommer inte på en enda, sorgligt nog.

Vad längtar du till? Det första nattbadet i sommar.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja. Absolut.

Vad använder du för shampoo? Wella

Vad är det finaste du fått? Villkorslös kärlek

En speciell dag du minns: 20 augusti 1999

Hur gammal är du? för gammal. 26 år och 11 månader

Tycker du om någon just nu? Ja.

Du samlar på: Rörstrandsporslin (Marianne Westman) Ikoner med religiöst motiv.

Gröna eller röda äppeln: Röda. Oftast.

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Ida

Gillar du golf? Nej.

Vilken tid gick du upp idag? Haha det säger jag inte. Mamma läser.

Har du sovit i din egna säng inatt? Ja

Har du strumpor på dig nu? Nej.

Är det okej att gråta? Ja. Fast inte i tv, då mår jag lite illa. :D

När grät du senast? Till "Phantom of the opera" har jag för mig. Det kan ha hänt efter det.

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala mina skulder till pappa

Bär du glasögon eller linser? Glasögon. Men jag bär dom mest i väskan..

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Hahaha nä verkligen inte!

När går du upp ur sängen en helgmorgon? jaa.. 11 kanske. Framåt eftermiddagen om jag är bakis.

Har du piercing? Hål i öronen. Har haft hål i näsan.

Vill du gifta dig? Ja, men jag vet inte varför riktigt.

Vill du ha barn? Ja

Solar du ofta? Hahahahahahahahahahhahaha! Nej.

Är du bra på att laga mat? Ja det tycker jag nog.

Är du flygrädd? Nä, tycker det är lite småtrevligt.

Hur vig är du? Ja du.. Jag är ju stelopererad, you figure it out :P

Är du musikalisk? Ja det får jag väl lov att säga.

Vad dricker du helst när du är törstig? Mjölk.

Vilken är din favoritglass? Äter inte mycket glass alltså. Men melonglassen i sveakiosken är för jävla fin.

Tror du på ett liv efter döden? nej, jag tror knappt på ett liv i livet :D

Tycker du om sushi? vet ej.

Vad äter du helst när du ser på film? inget faktiskt. Men glassen och chokladsåsen som Erica L. bjöd på var jädrigt smarrigt, och det kör jag gärna på igen *blink blink*

Bor dina föräldrar tillsammans? Nej

Har du tandläkarskräck? inte nu längre

Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska. Absolut. Mornar är mina värsta fiender.

Vilken ögonfärg har du? Blå

Har du någon gång gråtit dej till sömns? Ja.

Biter du på naglarna? Uteslutande på hockey, mycket sällan annars

Röker du? som en skorsten

Hur ofta tränar/motionerar du? sånt sysslar jag inte med, inte "avsiktlig" motion iallafall.

Senaste låt du hörde: "Det är dig jag vill ha" - Latin Kings (för att visa Jessica vilken underbar sångröst Dogge har egentligen.. NOT.)

Frågor stulna från:
http://evamys.blogg.se/

2 kommentarer:

Erica sa...

Får la fixa lite chokladsås nån mer gång sen ;)

Wicke sa...

Awesome! :P