tisdag 6 april 2010

Wohoo Fuck It!

Vet ni vad?!
Klockan är nu 04.25 och jag kan inte sova.
Men jag kunde inte bry mig mindre om det just nu.
FÖR JAG MÅR HELT OKEJ!!!
Jag tror att jag har passerat det värsta, det känns iallafall så.
När jag var uppe och rökte nyss så var jag knappt yr alls! :)
Det är såklart för tidigt att ropa hej nu, men jag ser en ljusning.
Jag kräktes innan ikväll, och efter det har det känts mycket bättre (plus efter ett samtal med min älskade fru Ida).
Okej, lite yr är jag, men inte så att jag inte kan hantera det.
~
Jag ligger och kollar runt lite på saker jag kan önska mig i födelelsedagspresent och har kommit på mig själv med att dra mig allt mer mot kitschen. Man blir ju så glad!
Mina föräldrar skulle med största sannolikhet sparka bakut om jag gjorde om min lägenhet till ett färgsprakande barnkalas typ (mamma tycker t.o.m. att det är jobbigt att läsa bloggen p.g.a. färgvalet), men what the fuck, det är ju jag som ska bo här :)
~
Så nu ligger jag och smider planer på hur jag ska kunna förvandla min lägenhet på ingen budget alls.
Nya tider utan medecinering! :)
~
I'm gonna make it, och där med basta!





Visst blir man glad? :)

Fast man behöver ju inte överdriva, men fan, jag gillar't!

3 kommentarer:

johanna w sa...

härligt att höra att du mår bättre gumma! massa puss o kram

erica sa...

härligt ! :o)

Wicke sa...

Tack mina fina! <3