torsdag 10 juni 2010

Nu är det gott att leva

Det är nästan lite läskigt, men livet känns ganska lätt just nu ändå.
Inte klockrent eller felfritt på något sätt, men ganska soft.
Jag vill inte måla fan på väggen, det vill jag faktiskt inte, men min erfarenhet säger att det kan komma att svida rejält när det vänder.
Och vänder gör det ju såklart.
Det är inte för att jag är cynisk eller pessemistisk, det är ju faktiskt så.
Inget mående är ju beständigt.

Så nu gäller det att njuta!

Här, slänger in en skön låt!
(Och lyssna nu, hoppa inte över den biten!)

1 kommentar:

erica sa...

hihihi,det kallas tidsinstallda inlagg kara du ! :o)

allt ar bra over here,lite for bra.Kroatien ar ett paradis,otroligt vackert!
Det anda som ar lite synd ar att jag blev forkyld 2 dagar innan avresa,det kallas tajming ;o)

vi hors nar jag kommer hem.

kramen !