onsdag 15 september 2010

Öland


Jag har inte bloggat på länge, och faktum är att jag förmodligen kommer vara ganska kass med att hålla bloggen uppdaterad.
Men jag skriver heeeeeeela dagarna, nonstop, så att blogga är liksom inte avslappning längre.
Det känns lite som att hjärnan kräks flera gånger om dagen, och när kvällen kommer är liksom magen tom.

Men vet iallafall detta mina älskade vänner, jag har det jättebra och lär mig sjukt mycket hela tiden!
Jag trivs med skola, vänner och boende.
Älskar ön.
Utbildningen är väldigt stimulerande och klasskompisarna är en skön mix av galna, mellow och roliga personer.

Kanske kommer återkomma med lite bilder då och då, kanske någon rad också om andan faller på, om intresse finns av att veta hur jag har det :)
Puss på er!

1 kommentar:

johanna w sa...

jaa vill veta hur du har det. kul att du trivs och har det bra. puss