lördag 22 mars 2008

Fullskalle

Jag är lite dragen just nu...
har precis kommit hem från en fest hos Michaela, men eftersom pengarna den här månaden gick åt till att köpa den här datamaskinen så gick jag hem när de andra gick ut.
Snart vankas det mat, är så jävla hungrig.
Här kommer lite bilder från kvällen som för övrigt bar temat "tuffminen"..
Såhär såg jag ut innan jag gick...
Martin och Tina
P.M.
Jens
Lina som domare under musikleken
Mitt lag bestod av mig själv, Johannes å Michaela
Här börjar "tuffminerna". Jag å Kim.
Tuffminen fortsätter.. Jens och Kim.
Tufft eller ej, men det är michaela å Johannes
Tuffminen martin å johannes
Någon form av tuffmin.. Johan å Fidde.
Tuffmin jag å Sandra
Tuffmin P.M. och jag
Tuffmin (iaf Tina) Tina å Martin
Coola killar..Kim å Jens

Pigg och....uppsluppen Kim...
Japp, det var min kväll!

Inga kommentarer: