fredag 25 april 2008

Inget stoppar mig nu!

Ojojoj....beslut beslut beslut.
Å det är inga små vi snackar.
Men jag måste helt enkelt ha tillit till min magkänsla och bara våga.
Jag vill ju inte vara en liten lort som Skorpan säger i bröderna lejonhjärta.
Nä, nu har jag börjat att ta egna beslut, ta ansvar för dom å det känns förbannat bra.
Kommer jag ångra mig sen?
Who knows?
Omöjligt att veta vad jag kommer tänka om 10år.
Men fan, det får jag väl ta då, kanske inte ens lever om 10år, det kan man aldrig ta för givet!
Jag har precis insett hur det är att leva NU, inte om 5år.
Det är bara mitt NU jag kan påverka.

Var å kollade på lägenheten igår. Är sugen till tusen.
Tror fan att det blir den alltså.
Det blir kanske som du säger Fia; 25års/inflyttningsfest i nya lyan:)
Någon som känner för att hjälpa till med flytten? :P

Nu ska jag sätta mig å klippa å klistra lite, som den gamla estet jag är.
Är sjukt pyssel-sugen.

See ya!

Inga kommentarer: