torsdag 24 april 2008

UTROPSTECKEN

Tjihooooo!
Ja jädrans vilken dag!
Har idag träffat mäklaren, och låt mig säga... jag blev inte besviken!
Det ska nog bli bra det här :P

Ni vet den där lägenheten jag pratade om i ett tidigare inlägg, som skulle vara helt perfekt om det inte vore för att man inte fick ha husdjur.
Guess what!
Jag var och pratade med fastighetsägaren förut idag, och visst fick jag ha sigge med mig!
Så vid 17.30 ska jag gå å kolla på den!
Riktigt spännande!
den är inflyttningsklar, så jag kan flytta in imorrn om jag vill!

Vad mycket utropstecken det blev i detta inlägget...
Men tro fan det!
Stora grejjer på gång ju!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

WWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

kul kul kul!!!