lördag 31 maj 2008

Befogat

I vanliga fall är jag väldigt mycket emot T-shirts med "kaxigt" tryck. Nästan så mycket att jag funderar på att köpa ett par, bara för att reta upp mig själv.

Det har liksom gått nästan så långt att jag tycker att det är kul, men risken att folk skulle tro att jag verkligen tycker att dom är seriöst roliga har gjort att jag har fegat ur. Jag vågar helt enkelt inte köpa någon, för dom ligger preciiiis på gränsen mellan idioti och ironi (där det iofs är roligast).

Jag hade faktiskt en som det stod "you say I'm a bitch - like it's a bad thing!" på. Köpte den ett år på Hultsfred och gick å stoltserade med den på festivalområdet. Hua.

MEN, idag skulle nog fan folk få komma undan med att ha en "too hot to handle"-tisha på sig. För det är så inihelvettes varmt.

3 kommentarer:

Niklas sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Niklas sa...

Den här är rätt bra:
klicka här

Wicke sa...

Haha! ja den gör ju tröjan "I'm with stupid" helt överflödig!