söndag 29 juni 2008

Fredagen







I fredags drabbades jag av en trötthet utan dess like, och trodde därför att alla sociala sammanhang skulle försvinna ut i tomma intet, men efter ett par timmars sömn så tog jag mig i kragen och cyklade ner till familje Milessons recidens för lite sällskapsspel och umgänge.


Frida och Pia var ju trots allt nere å hälsade på.





Jag stannade dock bara i ett par timmar, då det väntade en stor dag på lördagen då jag skulle upp i vad som kändes som ottan.

Dessutom sög jag på spelet, trots att jag nästan var den enda som var nykter. Kom sist av ett gäng lulliga fruntimmer, det sved.

Elin, Emmelie å Michelle var också där.

Emmelie vann spelet som vi spelade sålänge jag var där. Tror att det var lika otippat för henne som för alla oss andra.

Emmelie fick frågan: Vad heter Woody Woodpecker på svenska, och svarar: jag vet inte, jag har aldrig träffat honom. Sen chansar hon på hacke hackspett, samtidigt som hon skrattar åt sig själv, eftersom hon tycker att det är en så dålig gissning... Hm, en del har tur! :)

Japp, det var fredagen det.

Inga kommentarer: