torsdag 26 juni 2008

Pyssel




Idag har Ericsson pysslat å donat!
Projekt Glasveranda har inletts.
Tror att det kommer bli riktigt fint när det blir färdigt.
Jag har gjort det bästa av stolen och bordet som redan fanns där,
vågar inte ta bort det, för jag vet inte vems det är...









Gardinerna häftade jag upp, finns ingen gardinstång.
Vilket otroligt bra verktyg häftapparaten är!







Tavlan hade jag hos pappa innan, gillar den och billig var den, men den passade inte alls in inne i lägenheten, men här funkar den!






Oscar II och hans Sophia hade en självklar plats därinne.










Och tillsist avslutde jag med att klä in min pyssel-låda i gamla noter.
Den var tidigare blå med gul/oranga stänk på, typ som att den hade varit blå men hade stått nära någon som spydde..
Den ser mycket trevligare ut nu iallafall!



2 kommentarer:

Anonym sa...

å va pysslig och duktig du är!! tjusigt

Anonym sa...

fint golv !!