onsdag 25 juni 2008

Rädd för hypen





Okej, ska jag vara ärlig så är jag sjukt pepp på att se sex and the city-filmen, men, jag är jätterädd för att bli besviken. Det var ju ett så bitterljuvt avsked med serien, vet inte om jag vill riskera det genom att gå å hata filmen.






Bättre blir det inte av att läsa Akiz blogg om hur mkt hon älskade filmen! Pressen ökar...
Samtidigt skrämde det mig lite, med tanke på att hon tyckte att Angel var bra (Colin Nuyley's), vilken jag bestämt har bojkottat då enbart trailern har fått mig att må fysiskt illa.





Hur eller hur, på lördag smäller det.




Kusen å jag ska se Filmen med stort F.




Det blir en heldag som först inleds med
järnålders-dag på Eketorps borg där Per Moberg ska kocka.
Sen blir det fördrink hos Erica å
Niklas (cosmo såklart) innan det är dags.

Måste för övrigt berätta vad Erica sa när jag föreslog järnålders-dagen, det var så sött;


"Aaa....men.....jag är lite rädd för Per Moberg...."
Men jag försäkrade henne att han inte skulle attackera henne, och om han gjorde det så skulle jag beskydda henne.








Det ska bli himla kul, och jag hoppas, hoppas, hoppas att jag kommer älska filmen lika mycket som alla andra!
(Stor eloge till erica som entreget och halvt desperat fixade biljetterna tills på lördag, bra kämpat love!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

ok, angel suger om du jämför med sex and the cityfilmen! å då var ändå angel bra tycker jag, men jag skrek inte rakt ut efteråt på angel av belåtenhet!!

Wicke sa...

Åh säg inte mer nu Akiz!! jag blir så nervös!! :)

Anonym sa...

du kommer inte bli besviken jag lovar, jag kände precis som dig, det här kommer inte bli bra med allt för höga förväntningar,men den var super!!! puss