måndag 1 september 2008

Jobbiga jobb!

Jobbet tar nästan all min energi just nu.
Vi har personalbrist och rent generellt så verkar de flesta gå igenom någon form av livskris.

Det suger musten ur mig.

Okej, jag visste att människorna jag jobbar med har en hel del bagage,
men måste alla ha breakdown på samma gång?

Hjärnan är helt förbi när jag kommer hem, har ingen energi till något.

Men men, bara att rida ur stormen och hoppas på att tron på människan fortfarande är där när man har kommit igenom den.
Många där har gjort mig besviken den senaste tiden.

Even this shall pass
Den mest tröstande frasen i världen

2 kommentarer:

Anonym sa...

den frasen brukar jag åxå trösta mig med ibland när nått är jobbigt...

Niklas sa...

"Okej, jag visste att människorna jag jobbar med har en hel del bagage,
men måste alla ha breakdown på samma gång?"

Det smittar.