fredag 27 mars 2009

jag är ganska smart, men blev ändå besviken

Kunde varit bättre, men också mycket sämre.

Fick resultatet 116, övernormal, men ha då i åtanke att min hjärna är inbäddad i snor.

http://www.illvet.se/htm/IQTest/sv/index.html

Det roligaste var nog att jag låg över medel i matte.
Kommer skratta mig till sömns inatt.
Faktum är att jag lika bra till på ordförrådsfrågorna som i matematiken.
Helt sjukt.

Detta gör att jag ifrågasätter hela testet, illustrerad vetenskap eller inte.

3 kommentarer:

Niklas sa...

145

:-)

Wicke sa...

Jaja, jag hade väl inte räknat med nått annat gällande dig. Skrytnisse! ;)

Wicke sa...

Hahaha! Läste precis vad jag skrivit!

"Faktum är att jag lika bra till på ordförrådsfrågorna som i matematiken."

Kanske inte är så skevt att jag är lika begåvad/korkad i svenska som i matte!
Tur att man har självdistans!