söndag 29 mars 2009

Watch out, she's getting ready to come out and play

Jag har fått en sån jädra energiboost!
Efter en 2½ veckors lång kamp med djävulsviruset from hell så börjar jag se ljuset.
Smaken har sakta kommit tillbaka, och jag kan stundvis andas genom näsan (helt utan nässpray)!
Nu börjar det krypa i kroppen och rycka i dansbenen!
Till helgen ska det fan i mig drickas till och äventyras!
Frida Martinsson kommer hem och vill ut och rastas, och det ska bli jädrans kul att träffa henne igen och partaja loss lite.

Är sjukskriven tills på onsdag och ska försöka ta det lugnt tills dess så jag verkligen blir av med den här skiten, för nu får det faktiskt vara nog!

Är grymt sugen på att sätta i löshår igen, appropå absolut ingenting.
Ska kolla upp vad det kostar, men det vore fantastiskt att kunna unna sig det.
Jag behöver förändras, på alla sätt, och alla vet att en flickas förändring alltid börjar med håret.
I'm looking in to it.

Iofs så blir jag förmodligen arbetslös (läs arbetssökande) i juni, så löshår kanske inte är den mest vettiga investeringen, men just nu är jag vansinnigt trött på att alltid vara vettig, sansad och förståndig.
Det är mitt liv, mina pengar, min katastrof.

Visst borde jag unna mig det?
Visst?

4 kommentarer:

akiz sa...

unna dig!!!
juni,¨då e det semestertider- då hinner du hitta ett nytt jobb å dessutom ha ledigt i sommar

Wicke sa...

Eller hur!
Det förtjänar jag efter djävulsviruset from hell! ;)

Ja, de pratar om att återanställa mig till hösten. Perfa ju! ;)

johanna sa...

Tycker med du kan unna dig det, MEN tänk nog igenom löshårsdilemmat som kan uppstå!!! jag skulle aldrig igen hur mycket jag än vill och längtar efter mycket och långt hår. Du är så fin som du är gumman puss. skönt att du är piggare!

Wicke sa...

Jo jag vet, men mitt hår är ju så himla orört, så det borde ju gå bra. Eller? Det är ju typ 5 år sen jag hade mitt löshår, och det är ju inte så att jag håller på och färgar det eller annat som frestar på det. Hell, jag fönar det ju inte ens!Jag ju vill så gärna...