söndag 27 december 2009

sammanfattning


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, började plugga helt frivilligt.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ger inga nyårlöften. Tror inte att man håller löften bättre bara för att det är nyår.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Typ alla.
4. Dog någon som stod dig nära? Ja, farfar.
5. Vilka länder besökte du? Tror fan inte att jag ens varit i Danmark i år :/
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? oja!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Så många datum att minnas! Men framför allt två stycken, 12 okt då farfar dog och 15 okt då Svante föddes.
8. Vad var din största framgång 2009? Inga konkreta sådär, men många på det personliga planet :)
9. Största misstaget? Att ha med mig mobilen på fyllan. Slår aldrig fel, blir aldrig rätt.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Njae, inte mer än vanligt.
11. Bästa köpet? sladden från datorn till stereon.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Hyran.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Skolprestationer som gick över förväntan, alla fina bebisar som föddes, mina vänner.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Har lyssnat galet mkt på Winnerbäck i år, så jag väljer hela honom istället för en låt.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Betydligt sundare i måendet iallafall.
16. Vad önskar du att du gjort mer? lekt
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Varit trött
18. Hur tillbringar du julen? Med släkt
19. Blev du kär i år? Det säger jag inte...
20. Favoritprogram på TV? Criminal minds
21. Bästa boken du läste i år? Har inte läst någon suveränt bra bok i år. Dom har varit medel eller strax under hela bunten.
22. Största musikaliska upptäckten? Katie Melua
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Prenumeration på Antikvärlden. Fick tre stycken :D
25. Något du önskade dig men inte fick? Minns inte..
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hade fest
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja det finns det väl alltid.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Min stil? Ehm.. Det som gör att jag ser smal ut är min stil!
29. Vad fick dig att må bra? När jag skrivit något arbete som jag blev nöjd med. Mina vänner. Och alla bebisar!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Fredrik Wikingsson - igår, idag, för alltid :P
31. Vem saknade du? Mina Malmö-vänner och en del andra.
32. De bästa nya människorna du träffade? Ida. Lätt.

Inga kommentarer: