onsdag 3 februari 2010

Sms till Ida 21:48


"Helvette. Insåg just en sak.
Du vet hur du säger att det är bra att jag inte är desperat och bara nöjer mig med någon?
Det är inte sant.
Jag har ju inte ens någon att nöja mig med.
Jag har inte ens något att hämta bland bottenskrapet.
Inte just för att det är något fel på mig,
men för att till och med bottenskrapet har hittat några som älskar dom.
Haha ja jävlar..."

Svar:
"Men finaste Wicke då... Vi får skjuts till skolan imorrn iallafall! :) Puss"

2 kommentarer:

Brorsan Baloo sa...

What can i say now to help you through
Except to say that i've been there too?

Your soul is aching, you can't see it through
But time is healing each day you do
Keep looking forward, forget the past
It's up to you now, don't let it last

Wicke sa...

Vem är du min käre brorsa som skriver så vackra saker? :)
Glad blev jag iaf! :)