måndag 15 mars 2010

Bokrean FTW!


Kom på att jag inte har rapporterat fynden från bokrean i år.
Kanske för att den var så ynklig,
ekonomin tillät inte så mycket :(

Det blev iallafall:
  • Hitler, en biografi - Ian Kershaw
  • Adolf Hitler - Bengt Liljegren
  • Den orolige mannen - Henning Mankell
Tyvärr fanns inte den boken jag allra, allra helst hade velat ha;
Den grekiska mytologins värld - Richard BuxtonDet är mycket märkligt, eftersom det typ bara brukar vara jag i hela Nybro som är intresserad av denna typ av böcker.
Men tydligen hade de inte tagit hem så många exemplar av den boken, just eftersom efterfrågan inte är så stor.
Det var en riktig besvikelse.
Det fanns såklart en massa andra böcker jag gärna velat ha,
men jag var begränsad både ekonomiskt och tidsmässigt.
Men men, nu sätter jag mitt hopp till de tre böckerna jag köpte :)

Inga kommentarer: