tisdag 29 juni 2010

Jag vet att jag är tråkig just nu.

Jag vet att det bara har varit musik nu den senaste tiden och att många förmodligen tycker att det är ganska trist, men såhär är det, jag har inte inspirationen till text just nu.
Den kommer komma tillbaka, det gör den alltid,
men tills dess låter jag musiken tala istället :)

För ett tag sen (ett jädra tag sen, han är sämre på att uppdatera än mig t.o.m.) ramlade jag över Pixie Lotts cover på Kings og Leons 'Use somebody' på min vän Richard Leeks blogg, och föll handslöst.
(Fast bara för hennes softa covers, upptempolåtarna är väl inte riktigt my cup of tea)
Så jag tänkte dela med mig, eller skicka vidare om man så vill.
NJUT!




2 kommentarer:

erica sa...

fint ! :o)

Wicke sa...

Trodde faktiskt att det skulle falla dig i smaken ;)