tisdag 29 juni 2010

Detta förtjänar dock ett inlägg

Idag kom bomben.
Hulsfredsfestivalen läggs ner.
Tycker det är så otroligt tråkigt.

Mitt första Hultsfred (-98?) var en så otrolig upplevelse och jag minns det så väl. Jag minns inte alla band, men jag minns stämningen och människorna! Gud vad jag trivdes! Mamma var jätteorolig, om hon bara vetat hur onödigt det var :) Sällan möter man så vänliga människor som på festival. Sen finns det såklart rötägg, men det gör det ju överallt.

Jag fick nästan tårar i ögonen när jag hörde att rockparty nu kommer gå i konkurs.
It's the end of an era.

Här följer några av mina musikminnen från de åren jag var där. Det finns säkerligen fler, men det är dessa jag kommer att tänka på just nu.







                                                            


Tack älskade Hultsfred för alla minnen!





Inga kommentarer: