måndag 25 januari 2010

Att börja tidigt på måndagar kommer att bli tufft känner jag.
Förra terminen hade jag ju sånt flyt att jag var ledig på veckans första dag.
Jag är definitivt ingen morgonmänniska,
tror att det är svårt att hitta en grinigare människa än mig på morgonen faktiskt.
Fast låter man mig bara vara den första vakna timmen typ, så brukar jag bli ganska normal relativt fort :)
Men idag kom jag upp i tid!
Dock hade mitt cykellås frusit fast, så jag fick stå och värma upp skiten med min tändare, vilket resulterade i att jag blev några minuter sen lik förbannat.
Annars en ganska bra dag måste jag säga.
Fler sånna tack :)

2 kommentarer:

erica sa...

Kämpa kämpa,heja heja !

Vilket gulligt mail du hade skickat till N :o)

Ester har kommit på hur man kuttrar,så nu gör hon det HELA TIDEN !!!!
Aldrig funderar på att ta ut tjänsten som gudmor !!!???
;o)

Wicke sa...

Sötnosen! Bara att skicka hit henne närsom! ;)
Jag har tagit på mig rollen och är beredd att ta mitt ansvar! :)

Satt och läste hans blogg och kände att jag ville att han skulle veta att jag är imponerad, fascinerad och inspirerad! :)
Hoppas att min bifogade kram kom fram! ;)